A fogyasztónak, a termék kézhezvételét követő 14 napon belül joga van elállni a vásárlástól.
Amennyiben véletlenül rossz terméket rendelt, vagy nem megfelelő a termék, az alábbiak szerint tudja visszaküldeni a terméket:
- A termék kézhezvételét követő 14 napon belül kell jeleznie elállási szándékát a webáruházunk felé. Ez történhet írásos formában (pl.: email, postai levél, stb.), de akár szóban (pl.: telefon) is. Az elállási jogról szóló kormányrendelet nyilatkozat-mintát is nyújt, amit szintén fel lehet használni az elállás bejelentéséhez.
- A terméket vissza kell juttatni a webáruházunknak. Erre az elállás bejelentésétől számított 14 napon belül van lehetőség. Nem kell megérkeznie a terméknek ezen időn belül, de “útra kell indítani” a csomagot.
- A visszaküldés költsége a vevőt terheli.
- A terméket a webáruházunk által kijelölt helyre kell eljuttatni. (személyesen vagy postai úton)
Miután jelezte az elállási szándékát, felkeressük Önt és megbeszéljük a visszajuttatás módját és helyét. - A termék árát és a hozzá kapcsolódó szállítási költséget (nem a visszaküldés költségét) visszatérítjük az elállás bejelentésétől számított 14 napon belül, de legkésőbb, miután a visszaküldött termék visszaérkezett webáruházunk telephelyére. Amennyiben a termék kipróbálása a termék tulajdonságainak megvizsgálásához szükséges használatot meghaladta, vagy sérülés keletkezett a terméken, értékcsökkenést számolunk el!
Felhívjuk figyelmét, hogy egyedi igények alapján készült termékeknél nem lehet elállási jogot érvényesíteni, így egyedileg készült terméket nem áll szándékunkban visszavenni!